اروم بلاغی

وبسایت هواداری باشگاه تراکتورسازی
بروزترين اخبار باشگاه تراکتور سازي آذربايجان مطالب جذاب و خواندنی،رشعر،رمان،دانلود کتاب،آهنگ،فیلم،عکس،آموزش کامپیوترو...

رمان ملکه عشق

نوشته:نگین.ب

خلاصه رمان:

باران و مارال(دخترخالش)دنبال کار می گردن.با کمک فربد(داییش)،تو شرکت دوستش استخدام می شن.قرار می شه روز بعدش برن برای مصاحبه.باران و دوستاش(مارال و رها)،تصمیم می گیرن یه سر برن پارک ساعی و دوری بزنن.پای باران رو پله ها لیز می خوره و یه بنده خدای چشم عسلی،رو هوا می گیردش.روز بعد می ره شرکت و متوجه می شه رئیس شرکت،همون پسری که تو پارک دیده.اون پسر هم با دیدن باران تعجب می کنه ولی زود خودشو جمع و جور می کنه.شاهین پسر سرسخت و خود رأیی بوده و سر بعضی از مسائل یا یاران بحث می کرده.باران با ساحل(برادرزاده ی شاهین) و پریا هم اتاقی می شه.یه مدت می گذره و شاهین(صاحب شرکت)،تصمیم می گیره با سیما ازدواج کنه.بعد از ازدواج سیما و شاهین،رابطه ای دوستانه بین باران و سیما و شاهین شکل می گیره.یه روز باران می ره خرید و شاهینو با یه دختر می بینه ولی نمی دونسته که...

برای دانلود کلیک کنید(Jar)

رمان من تو او دیگری

نوشته:خورشید.ر

خلاصه رمان:

مهندس آرمیتاآرمند دختری خودساخته است که شرکت بزرگ مهر که ارائه دهنده ی تجهیزات پزشکی هست و مدیریت میکنه ...افکار خاصی داره ... سعی میکنه روشنفکر باشه... و فکر میکنه که عشق به هیچ وجه وجود نداره و هیچ وقت عاشق نمیشه ... اما با کسی اشنا میشه که تصمیم میگیره : کلا فکر نکنه و تز نده!!!

برای دانلودکلیک کنید(Jar)

رمان مروارید های احساس

نوشته:سید آوید محتشم

خلاصه رمان:

تو اوج درموندگی و بدبختی، وقتی امیدی برای رسیدن به مطلوب نیست، یه عاجزانه صدا زدن معبود تبدیل میشه به گره گشا و خدا یه ناجی برات میفرسته، کسی که در قبال کمکهاش هیچ انتظاری ازت نداره فقط میخواد دست از تعارف کردن برداری.... کسی که تبدیل میشه به تکیه گاه، محرم اسرار، دوست، یار و در نهایت عشق!
عشقی که با یه حضور ناخونده،تو فصل بلوغ می مونه....

برای دانلود کلیک کنید(Jar)

رمان محکومه شب پر گناه(جلد دوم قديسه نجس)

نوشته:کلاله.ق

خلاصه رمان:

ادامه داستان قدیسه نجس.......

برای دانلود کلیک کنید(Jar)

رمان مستی برای شراب گران قیمت

نوشته:شاهتوت

خلاصه رمان:

داستان درباره ی دختری هست که چهره ای معمولی داره و در کار خودش به عنوان یک وکیل موفقه اما از پدر و مادرش مهر و محبت چندانی ندیده اون که بدهی سنگینی داشته و دوست نداشته از پدر و مادر در این مورد درخواست کمک کنه، تا غرورش رو حفظ کنه، مجبور میشه برای پرداخت این بدهی با مردی بسیار ثروتمند ازدواج کنه. اما هنوز هم نمی دونه که این مرد چرا راضی به ازدواج با اون شده!!!!

برای دانلود کلیک کنید(Jar)

رمان ماه من

نوشته:شیوا اسفندی

خلاصه رمان:

دختر قصه مرتکب گناه میشه مثل من مثل تو. حالا ممکنِ گناهاش رنگ دار تر و گاهی غیر قابل بخشش باشه... اما بخشیدن و نبخیدنش با پسر قصست که که مجنونِ. مجنون تر از فرهاد!
دختر قصمون خیلی اذیت می کنه. خیلی اذیت میشه. پسر قصه صبور و عاشقِ.. محکم و پر از اراده. مصمم برای ساختنِ زندگیش.
مهتا دختری که احساس می کنه بعد از چند سال دوستی با مازیار عشقشون به سر و سامون پیدا کردن و به آرامش رسیدن نیاز داره.
اما مازیار جدیدا مشکوک شده. جدیدا نگاهاش تنوع بیشتری می طلبه. خواسته هاش بو دار شده. روزی که مازیار اولینِ نه از جانب مهتا رو میشنوه میشه آخرین روزِ رابطشون.
روز مرگ عشق مهتا شد روز تولد برای عشق دیگری! رادین!
. حالا دو دل از جنس احساس یکی سخت و یکی لطیف مقابل هم قرار گرفتن. مهتا درگیرِ عشق از دست دادشِ نمی تونه فراموش کنه سعی می کنه کنار رادین باشه اما همیشه مقابلشه!
بلاخره مهتا تعهد داد. تعهدی که فقط کتباً بود... تعهدی که جز یه امضای خالی نبود... اما آیا با عشقی که تو قلبش به کسی دیگه داره با تعلق خاطری که به مازیار داره می تونه فقط به یه امضای خالی تکیه کنه؟ می تونه فقط مالِ رادین باشه؟

برای دانلود کلیک کنید(Jar)

صفحه قبل 1 صفحه بعد